Thursday, November 6, 2008

yawyawsako:karong adlawa

pagnaog nako sa shuttle, i swear, paghangad nako sa langit, nakit-an nako ang buwan nga gisud sa bituon. it is a cloud forming a star nga gitrap ang buwan sa tunga. kayasa, i just thought, naa gyod diay miracle! kamabaw ni jona :) another miracle: gikan ko sa SM kay naglaruylaroy sa natio, booksale and powerbooks (napandol pa gani ko padong sa powerbooks. atay. ) kay nangita ko sa Salmon ni Eco (nga wa gyod nako nakit-an! gisud-an na tingali to sa uban!) niya lakaw gikan sa sm padong sa st. joseph church kay adto ko sakay ug jeep. milagro gyod kay way jeep ang pikas lane. niya abot dayon ang ambulance nga murag nakiglumba ni kamatayan. sa pag-agi gyod sa ambulance sa akong atubangan, bantang gyod ko kaayo sa church. death, life, and hope were there at the "very place" of the moment. Miracle! pagsakay nako, sa first block palang sa may bilyaran. nagbangga ang awto og motor. ingon ang drayber, sala sa kotse kay ningkalit og liko. mao ba? para nako, way sad-an. way sa ang panahon, way sa ang drayber, mas labaw ng way sa kotse. wa sa ang motor. way sa sad ang Ginoo. way sa ang tanan. it is just miracle! ganihang buntag, it's a miracle nga wa ko nalate nga wa man ko kasakay sa shuttle. bisag nagtaxi pako padung sa Caltex dapit sa natio fuente wa jud ko kabot. haruhay pa kaayo ko nakigtabi kang manong nga parehas nako nagbagulbol kay nasuya sa U.S. election. may alamag to si manong—while i used obama crossed the difference of colors, he used racial discrimation. kahibaw pa siya nga kaniadto di pwede ang mga blacks sa restaurant sa mga puti. ana pako niya pagnaog, nice talking to you, kya. niya, i thought naa pay shuttle. niya wa man. nag-uwan pa gyod. taxi nasad. and it's a miracle. naabot ko sa office—8:59AM.


0 comments:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors