Thursday, August 21, 2008

Gugma


ni Jona Branzuela Bering



Ikaw ba, ingon ang uban, nindot kuno ka
nga bati. Ganahan man gani unta ko
makigharong nimo, niya mahadlok man ko,
kay bali-balian pa lang ko nimo sa mga bukog
o kon maka-ikyas man gani, kunis-kunison
ang akong lawas. Kakuyaw ana.
Daghan baya ang nadani nimo. Kay lagi
hopefools
baya ning mga Pinoy—giyatak-yatakan
lang sa nindot ang bati, hangtod
nawad-an sa panimuot (ug kon ma-ulian,
yatakyatakan na sad).
Pero
allergic man gyod ko nimo ba.
Ningpalayo man gani ko sa akong
amiga kay nangalisbo sa imong baho.
Ang-ang di, nga pwerte man tawng nimong
gakos niya samtang nag-am-am siya
sa iyang uyab nga nangluod.
"Wanna join?" Pangagni pa nimo
samtang nagpasiplat sa among
officemate nga nagpa-cute.
Gipikatan tika, gihiwian pa gyod.
Mao roy nakadangat—
di ko
hopefool
hopeless ra.

also posted at kuwidaw.multiply.com and balaybalakasoy.blogspot.com

0 comments:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Home Interiors